Resum de la reunió del 09/12/08

S'ha parlat del sistema de reserva d'aules que es va parlar a l'assamblea general d'estudiants i hem explicat que des de secretaria ens han fet saber que estan realitzant un estudi sobre com efectaria aquest nou sistema i llavors l'aplicaran. Bàsicament ens han fet saber que tardarien bastant en aplicar-ho i que no ens estranyés.



El següent punt que hem tractat és l'organització interna de l'associació:


Equip de gestió:

        -Anna González Albalà

        -Arnau Sala Soler


Representants:

       - Composició: Tomàs Peire [composicioesmuc@gmail.com]

        -Direcció: Ignacio Cantalejo (orquestra) i Emmanuel Niubo (cor) [direccioesmuc@gmail.com]

        -Interpretació de música antiga: Izar Martínez

        -Interpretació de música clàssica i contemporània: Miriam Fèlix (violoncel), Claudia Rosal (violí) [interpretaciocicesmuc@gmail.com]

        -Interpretació de música moderna: Cento Carbó

        -Interpretació de música tradicional: Isabel García i Bàrbara Ardanuy

        -Musicologia: Irina Prieto [musicologiaesmuc@gmail.com]

        -Pedagogia: Mireia Fontcalda (general), Carla Gordo (general), Hector (instrument), Silvia Bernaus (general)

        -Promoció i gestió: vacant

        -Sonologia: vacant


Comissions:

        -C. de suport:

        -C. de festes: s'enviarà un correu als que organitzen les festes normalment aviam si es volen implicar a l'associació.

        -C. de Cicle de Concerts: José Ramón Madrid, Míriam Fèlix, Clàudia Rosal, Isabelle García

        -C. de relacions externes: Anna González i Arnau Sala Soler



Un cop feta aquesta primera organització de l'associació, s'ha arribat a un acord en què cada representant ha de crear un correu genèric del seu departament per tal de no rebre les queixes al correu personal. D'aquesta manera cadascú tindria un correu com ja existeixen: composicioesmuc@gmail.com, pedagogiaesmuc@gmail.com, direccioesmuc@gmail.com etc..


La següent tasca és que cada representant aconsegueixi una llista de tots els correus dels alumnes del seu departmanet: per tal d'aconseguir-ho, en principi, el cap del departament ha de facil·litar el correu dels alumnes si és de part de l'associació d'estudiants. Al mateix moment en què aquests representants tinguin la llista de tots els seus representants, hauria d'enviar (si no ha estat escollit ja per votació) un correu informatiu a tots els alumnes del seu departament informant-los de que és el representant proposat, i que si algú hi esta en contra o es vol proposar a ell mateix com a representant, ho faci saber. Posteriorment s'hauria de decidir si es fa votació entre els proposats o no.



Com a tercer punt de la reunió hem presentat breument el bloc de l'associació i per falta de temps hem decidit que cadascú es mirés el nou format, i que es facin suggerències i propostes de millora, etc... (http://lanotaesmuc.blogspot.com)



Com a punt final hem volgut remarcar el funcionament de les convocatòries de reunió d'assosiació, així d'aquesta manera, intentant evitar caos, el funcionament és el següent:


        -Cada representant recull queixes, suggerències, etc dels seus representats i quan en té unes quantes reunides, ho fa saber a l'equip de gestió (estudiantsesmuc@gmail.com).

        -L'equip de gestió un cop tingui recollides totes les queixes, seuggerències, etc... ho organitzarà en una ordre del dia i convocarà a tots els representants a una propera reunió.